13 Eylül 2010 Pazartesi

Yeni bir başlangıç yapıyorum, yaaaap-tımmm

Son yazımdan beri bende hala tık yoktu :) Yemeyi fazla abartmasam da, yerimde saymak bile yeterince moral bozucu. Bu yazı çok verimsiz geçirdim. Ama artık kış moduna geçtim, toparlıyorum. Bayram geçsin diye bekliyordum, o da geçti. Artık bahane kalmadı. 

Yerimde saymak derken tabi +1 olmuşum, 116'dan 117'ye çıktım. Ama olsun. Bugünden itibaren tam gaz. :)

Menülerimi önceden yaptığım şekilde yazmak beni çok sıkıyor. O yüzden menümü yazılarımın içine ara ara yerleştireceğim. Hem blogu daha sık güncellemiş olurum. Hem de yok dosyayı hazırla, oraya yükle, ordan link ver filan gibi işkencelerden kurtulmuş olurum. Merak edenler için eski menülerim, "Bugün ne yedim?" başlığının altında... Yenileri ise her an her yerde olabileeeerrrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder