30 Mart 2012 Cuma

Üj bujukkkkkkkk

17'sinde doktora kontrole gittim. Yazmayı unutmuşum. 3 haftada 4.5 kg vermişim. Yani 143.5 çıktım. Eskisi gibi hızlı veremiyorum anlayacağınız.  Euthyrox 50 mcg'yi 100 mcg'ye çıkardı. Ayrıca iştahımın ilk günlerde ilaçların etkisiyle kesildiğini fakat sonra tekrar açıldığını söyleyince doktor FX15 isimli bir hap almamı söyledi. Bitkiselmiş!?... Ama ben kararsız kaldım ve hapı henüz almadım. Kullanan / bilen / duyan var mı? 

Bir sonraki kontrolüm 13 Nisan'da. 140 hatta 139 görmek istiyorum dedi doktor. Bu ara pek güzel diyet yaptığım söylenemez. İnşallah 140'a inebilirim. Spor yine yok, napıcam ben bu spor işini? Yarın yaparsam hemen yazıcam, hatta bunun şerefine bloguma şöyle güzel bir entry yapıcam.

3 yorum:

  1. fx15 piyasada satılan bir zayıflama ilacı.bitkisel olduğu söylensede,bence diğerleri kadar tehlikeli(zaten hepsinin bitkisel olduğu iddia edildi zamanında).Ben 10 gün kadr kullandım,çarpıntı yapınca korktum ve bıraktım.İştah kesdiği doğru,birde çok susatıyor.Ama bence kullanma.
    yanlış anlama ama doktorum dediğin bir tıp doktorumu,ya da bir diyetisyen mi?bu tarz ilaç tavsiye etmesi çok ilginç geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Evet bana da ilginç geldi. Dotkor aslında epey iyi bir doktor, zor randevu bulunan cinsinden :) hem de endokrinolog. Hala almadım, ama iştahım da yerinde malesef. Bilmiyorum kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
  3. bence hap kullanma. bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere

    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil