26 Mart 2013 Salı

Ameliyat için gereken tüm tetkik ve tahliller tamam fakat SGK bu ameliyatın 3000TL'sını karşılıyor. Bunu SGK'dan alabilmek için de üniversite ya da devlet hastanelerinden heyet raporu almak gerekiyor. Denedim, ama başaramadım çünkü başka hastanede ameliyat olacağım için vermek istemiyorlar. Zaten verseler de aylarca git-gel yapmak gerek. Çalışan bir insan için pek mümkün değil. 

Yaptırdıklarım:

- tüm batın USG
- akciğer grafisi (iki yönlü)
- endoskopi
- bir sürü kan tahlili
- EKG
- solunum fonksiyon testi

Doktorumdan yanıt bekliyorum şimdi... Birkaç gün içinde arayıp ameliyat günün şudur demesini umuyorum. İyice gerildim. Birçok insan bu ameliyatı yaptırmayı düşündüğüm için bana deli gözüyle bakıyor. Ölüm riskinin fazla olduğu söyleniyor fakat benim araştırmalarım öyle demiyor. Tabiki her ameliyatta risk var ama bu ameliyatlarda ölüm riski %1'in altında. Allah korusun, sağsağlim evime dönerim inşallah. Bana birşey olursa kocamın durumunu düşünmek bile istemiyorum.  :(

Allah'ım sen beni koru :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder