22 Ağustos 2011 Pazartesi

Fresh start

Ha geldim, ha geliyorum, tamam bu sefer başlıyorum vs. tüm girişimlerimden sonra evet bu sefer kesin ve net olarak rejime dönüyorum! Nikaha tam 3 ay var, büyük gün 19 Kasım 2011. İncelebildiğim kadar incelmem lazım. Bu sabah tartıldım ve başladımmmmmmmmm!

Ayrıca eve bir yürüyüş bandı ile bisiklet aldım. Dumble'larım da var. Hergün en az 1 saat spor yapacağım.

Bu sabah sevgili arkadaşım Özbiş'in vasıtasıyla tüp mide ameliyatı olanlara ait bir Facebook grubuna üye olup, öncesi-sonrası fotoğraflarına baktım ve gerçekten zayıflayanlara imrendim. Ama herşeye rağmen ben ameliyatları onaylamıyorum. Yaptırmayı da hiç düşünmüyorum. Benim için diyet + spor yeterli. Sonuç alacağımdan kuşkum yok. 

Bu arada ne kadar çok kilo almışım söylemeye dilim varmıyor ama bu sabah itibarıyle kilom tam olarak 138.3 :( . Yeni bir kilo çizelgesi yapıp bloga ekliyorum. Hadi bakalım Allah utandırmasın :)




6 yorum:

  1. Hoşgeldin canım, bende bugün sıkı bir rejime başlayanlardanım :)

    YanıtlaSil
  2. Facebook adresleri nedir ? link verebilirmisin?

    YanıtlaSil
  3. Obezite Yardım diye bir grup ama kapalı grup, arkadaşlar birbirini davet ediyor.

    YanıtlaSil
  4. 138kg ne zaman oldun? en son bıraktığımda 85'lerdeydin. ben mi yanlış hatırlıyorum. problem nedir neden 138kg olmuşsun? doktora göründün mü? canım senin diyet yapmana gerek yok ki. sen dengeli bir beslenmeyle çok hızlı atarsın bu kiloları. biraz yürüyüş biraz kısıntı çok güzel gider.

    YanıtlaSil
  5. yok canım yanlış hatırlıyosun :) ben 85'i en son 20 sene önce gördüm, hiç o kadar zayıf olmadım :) rejimi bozduktan sonra 10 kg filan aldım. :)

    YanıtlaSil
  6. o zaman ben başkasıyla karıştırdım. 20 sene öncesi hayal değil. 2 senede atarsın sen bu kiloları. sakın şartlandırma kendini veremem diye. veririm dediğin zaman veriyorsun. yeterki inan kendine.

    YanıtlaSil