5 Ekim 2010 Salı

5 Ekim Menüm ve İksir'e dönüş

Epeydir benim şu meşhur "iksir"den içmiyorum. Hatta aylar oldu diyebilirim. Selahattin Dönmez'den aldığım bu tarif, bende gerçekten çok işe yarıyordu. Bunu içtiğim zamanlar kilolarım patır patır gidiyordu. Ne zamanki içmeyi bıraktım, rejimi de gevşettim, işte o zaman yerimde saymaya başladım.

Bu akşam eve dönerken elmalarımı alayım, iksirimi yapayım. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. "Ne menem birşeydir bu iksir?" diyenler Light Tarifler bölümünde yapılışını resimli olarak bulabilirler. Fakaaaaaattt, bugün Selahattin Dönmez'in resmi sitesinden okuduğum kadarıyla tarife sadece 1 limon koymak gerekiyormuş, ben 2 koyuyordum, çok ekşi oluyordu zaten! İksirin işe yaraması için tarifteki oranlara birebir uymak gerekiyormuş. Önemle arz ederim.

Bunun dışında, bugün akşam yemeğine kadarki menümü yazayım:

Sabah: 1 kâse meyveli Müsli, biraz süt ile

Arada: 2 fincan yeşil çay

Öğlen: 1 kâse taneli sebze çorbası, 1 porsiyon tavuk (yanında biraz kavrulmuş patates), salata (kıvırcık + turp rende)

Arada: 1 şekersiz Türk kahvesi, 2 fincan yeşil çay, 2 mürdüm eriği

Akşam: Henüz bilmiyorum. Evde yemek yok :) gidince bakıcam artık...

Yarın tartı günü, bakalım tartı yüzüme gülecek mi?

2 yorum:

  1. selam ben bu metodu daha oncede duydum ama tembelligimden bir turlu yapmadim gercekten ise yariyormu birde ben 3 gun bekletilcek diye hatirliyorum yanlismi..beni bu konuda bilgilendirirseniz cok mutlu olurum..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten ben çok faydasını gördüm, mutlaka yapın derim. 3 gün bekletilmiyor. Yapar yapmaz içmeye başlayabilirsin. Üstelik yapımı da çok kolay zaten. Ben dün gece yaptım. Bugün de küçük bir şişeye koyup kahvaltı ve öğle yemeğinden sonra içebilmek için yanımda işyerine getirdim. :) Az sonra içicem... Ben bunu düzenli içtiğim dönemlerde hem inceldim hem de kilo verişim hiç ama hiç takılmadı. 4 ay filan kilo veriş hiç takılmaz mı? takılmadı valla :)

    YanıtlaSil