7 Ekim 2010 Perşembe

6 Ekim

Dün, her çarşamba olduğu gibi tartı günümdü, geçen hafta 700 gram vermişim. Buna da şükür diyorum ve dünkü menüme geçiyorum :)

Sabah: 1 kâse müsli, biraz light süt ile

Arada: 2 mürdüm eriği, 2 fincan yeşil çay

Öğlen: 1 kâse yayla çorbası, 1 porsiyon mercimek yemeği, salata

Arada: 1 avuç badem, 1 küçük kırmızı elma, 1 şekersiz Türk kahvesi, 2 fincan yeşil çay

Akşam: 1 porsiyon taze fasulye, 4 kaşık pilav, 1 kâse cacık

Arada: 2 fincan sahlep (light süt ile yapılmış)

4 yorum:

  1. tebrik ederim...700 gr bazen bana az gibi geliyor ama her hafta 700 gr versem yilda 36 kilo yapar diyorum...inanilmaz bir rakam degil mi...100 grami bile kucumsemem lazim...

    YanıtlaSil
  2. 700 gr çok önemli valla iki aydır bende kilo vermemiştim dün tartıldım 1 kilo vermişim yupi oldum başarılar arkadaşım sanada

    YanıtlaSil
  3. nerelerdesin???

    YanıtlaSil
  4. valla nerelerdeyim ben yaaaaaaa :)
    nagişim malesef epeydir rejim yaptıgım yok, normal beslenme düzenine geçtim ama kilo almıyorum, vermiyorum da tabi :) en kısa zamanda toparlanmam lazım. iyi bayramlar bu arada :)

    YanıtlaSil