17 Haziran 2010 Perşembe

4. ayın sonucu

Rejime başlayalı tam 4 ay oldu. Bugün itibariyle 120.5 kiloyum yani tam olarak 25.5 kilo gitti. Geriye kaldı 35.5 :) Yolun yarısına sadece 5 kilo kaldı. 1 ay içinde o 5 kilodan da kurtulmayı planlıyorum. Epeydir spor filan hak getire... Yeni aldığım kararlar uyarınca, haftada 4 gün yürüyüş yapmaya başlayacağım tekrar. Bu yazı çooooook iyi geçirmek istiyorum. Maksimum fayda sağlamalıyım. Önümüzdeki sonbahar ve kış, kesinlikle geçen sene giydiğim kışlık kıyafetleri giymemeli, hepsinin içinde kaybolmalıyım :) Zaten çoğunu ayırıp kaldırdım, şimdilik nedense onlardan kurtulmayı gözüm yemiyor. Gerçi, tekrar giyme ihtimalim kesinlikle yook!! Olmamalı!! Ama işte yine de şimdilik dursunlar...

Epeydir blogumla ilgilenemiyorum, doğru dürüst birşey de yazmamışım. Bu aralar her bakımdan yoğun ve sıkıcı geçiyor günlerim. Birkaç hafta sonra normal hayatıma dönüş yapacağımı umuyorum. Siz takibi elden bırakmayın olur mu?

6 yorum:

  1. woow tebrikler canım
    harika gidiyorsun. bu kış o kıyafetler sana bol bile gelebilir. mücadeleye cevap asla vazgeçmek yok.

    YanıtlaSil
  2. al benden de okadar ben de kışlıklarıma girdiğimde üzerimden düşmelilerr.mesela aralık gibi buraya tam olarak ozaman kış geliyor.. yani 5ay var..heray 4kg versem 20 eder.. belki daha çok veririm.. şu an 110dan az fazlayım..89u görsem tamam..gerisinde ayda 3kg versem de yeter bana..bence ikimiz deincelicez..diğer yazımız süper geçecekk süperr

    YanıtlaSil
  3. At o giysileri hemen..ben olsam atardım.Yani bir derneğe ver en azından.

    YanıtlaSil
  4. Evet birilerine vereceğim elbiseleri fakat sonbaharı bekliyorum. Hem mevsimi gelir, hem de ben biraz daha zayıflamış olurum ve o şişman moddan çıkarım iyice :) bir daha o elbiselere dönüş olmadığını iyice algılamış olurum :)

    YanıtlaSil
  5. slmmmm 5 ayda 25 kg süper...inş hedefinize ulaşana kadar 5 er 5 er verirsiniz..

    YanıtlaSil
  6. cıx cıx cıx :) sadişcim 5 ay değil istirham ederim, 4 ayda verdim ben 25 kiloyu, hem de buçuğu da var 25.5 :P... hıhh! :))) teşekkür ederim iyi dileklerin için inşallah hepimiz takılmadan veririz...

    YanıtlaSil