26 Haziran 2010 Cumartesi

Kiraz detoksu patladı

Evettt.. başlıktan da anlaşıldığı üzere benim kiraz detoksu sizlere ömür. :) 1. gün yani dün sabah ve öğlen bolca kiraz yedikten sonra akşama doğru artık kiraz görmek istemez duruma geldiğim için vazgeçtim ve akşam yemeğinde normal birşeyler yedim. Normalde 70 kilonun üstündekiler her öğün 1'er kilo kiraz yesin diyor ama ben yarımşar kilo ya yedim ya yemedim. "Yiyemedim!"

Buna rağmen içim bulandı. Bir süre kiraz görmek istemiyorum. :) Benim neyime kiraz detoksu filan. Bu yüzden ani bir U dönüş ile bir süre protein ağırlıklı beslenmeye karar verdim, şu 120'leri devirmezsem kafayı yiyebilirim her an.

2 yorum:

  1. sumrucum bugün aklımdan geçtin naptı acaba derken detoks patlamış sağlık olsun.Aynı durumu geçen yıl isveç diyeti yaparken yaşamıştım ıspanaktan ve haşlanmış yumurtadan gına gelmişti.Yeni yeni yumurtaya başladım :))
    Sende önümüzdeki yıla kadar kiraz yemezsin artık :))

    YanıtlaSil
  2. canım ya zaten kilon fazla. şimdilik istediğini dengeli ölçülü yiyip çok güzel yollarsın kiloları. ne gerek var böyle tehlikeli tek tip beslenme şekillerini seçmeye. tamam bağırsakları temizliyor olabilir ama aynı zamanda da çok sağlıksız. ben 113 kiloda 11 dilim ekmek yiyip 1 ayda 3kg verdim. şu anda kilo vermen çok kolay. lütfen dengeli beslen. başka yöntemleri at çöpe. bize uzun süreli sağlıklı listeler ve egzersizler lazım. ideal kilona gelince tamamen sağlıklı biri olunca bu tür şeyleri denersin.

    YanıtlaSil