2 Temmuz 2010 Cuma

Hoşçakal 120

1 haftadır koşturmaca halindeyim, babamın taşınma işleri vs. internete doğru düzgün giremedim. Menülerimi de yazamadım. Yazmaya değer birşey de yemedim denebilir. Yine de kilo verme işi iyi gidiyor. Maşallah diyelim nazar değmesin. Havalar çok sıcak sanırım o yüzden eriyorum. :P Şu yaz bir an önce geçse de rahatlasam. Gerçekten hiç sevmiyorum sıcağı. 

Bugünden itibaren menülerimi yine eskisi gibi düzgün yazacağım. Ve 120'lerden kurtulmuş olmanın gazıyla diyetime daha sıkı sarılmaya başladım. Eylül'e kadar 110'u görsem ne hoş olur. Hadi hayırlısı...

2 yorum:

  1. tebrikler 110'lara gelmişsin bile. yolun uzun. ama bu uzunluk seni yıldırmasın. aslında uzun geliyor ama bir de bakıyorsun göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş zaman ve incecik biri olmuşsun. sakın yılma ve vazgeçme herşey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  2. inşallah canım ya.. insan bir süre sonra alışıyor. çok sıkı yapmasam da diyeti, bir düzen oturttum sanırım. Halimden memnunum :) Senin bebiş doğana kadar epey zayıflamış olurum herhalde... Doğumdan sonra kapışırız artıkınnn :P

    YanıtlaSil