28 Temmuz 2010 Çarşamba

İsveç diyeti - 1. Gün

Dün isveç diyetine başladım, 1. gün biraz zor geçti daha doğrusu akşamı zor geçti... Öglen ve akşam menülerini yer değiştirmek serbest, ben de öyle yapmak durumunda kaldım ama sonra pişman oldum. Akşam yemeğinde verdiği et kesinlikle akşam yenmeliki hem midenin doldugu hissedilsin hem de psikoloji bozulmasın. :) Gece çok acıkıp biraz siyah zeytin yedim, yoksa çıldıracaktım gerçekten!

İşyerinde açlık bir nebze daha çekilir oluyor da evde hiç olmuyorrrr...
Bakalım 6 günü tamamlayabilecek miyim? 6'yı kazasız belasız atlatırsam, 13'e devam edeceğim inşallah...

2 yorum:

  1. himmm hevesini kirmak istemiyorum ama zeytini yemekle pek iyi yapmadin sanirim cunku ben yaptigim zaman bu listeyi veren kisi kesinlikle liste disina cikmamami soglemisti ama seni cok iyi anliyorum o an insanin gozu hic birsey gormuyor

    YanıtlaSil
  2. artık olan oldu :) gerçekten gözüm birşey görmedi çok aç hissettim... ama bundan sonra kesinlikle yemicemmm.. bugün, 2. günün menüsüne harfiyen uydum, sanırım ilk güne göre daha kolay geçecek :) inatla devam etmek istiyorum çünkü gerçekten merak ediyorum etkisini...

    YanıtlaSil