9 Temmuz 2010 Cuma

Hobim Hobim Güzel Hobim


Bu aralar pek güzel bir heyecan içindeyim. Yeni bir hobi buldum kendime. :)) Hatta bu hobiyi daha ileri götürerek ufak çapta bir gelir kaynağı bile yaratmayı düşünüyorum. Henüz ne olduğunu açıklamıyorum. :P Bilmeyenler azıcık bekleyecek, bilenler de bilmeyenlere anlatMAsın. :) (Special thanks to Hande (Hesionka) :P)

Dün akşam bir gazla gidip kendime bir hobi masası aldım ve salonun bir köşesinde yer açarak kendime hobi alanı yarattım. Hatta Murat'a da detaylı bilgi  verdim dün akşam, o da pek heveslendi. O bile yapmayı düşünüyor. Beraber yapıcaz sanırım, hoşuma da gitmedi değil. Beraber uğraşacağımız yeni bir hobimiz var artıkınnn :)

Bunun dışında, geçen haftaki bozuk yeme düzenimden sonra bu hafta epey toparladım. Ama menülerimi yapmaya karar verdiğim halde, bir türlü yazamadım, biraz da içimden gelmedi işin açıkçası. Hergün detaylı detaylı menü yazmaktan sıkıldım sanırım. Ama yine de ara ara yazacağım. :)

Bu akşam yürüyüşlere de kesin olarak başlıyorum. 3 gündür en az 1 öğünümü 1 kâse K-flakes olarak değiştirdim. Bircan'a teşekkürler! Diyetisyenin Bircan'a verdiği menü pek hoşuma gitti, tam olarak uygulamasam da K-flakes olayıyla ucundan giriş yapmış oldum. Biraz toparlayıp, önümüzdeki pazartesiden itibaren o menüyü yapmayı düşünüyorum. Menümüz şöyle;

sabah: 6 kasık kfleks ve 1 bardak süt

ara  :meyve

öğle  : 8 yemek kaşığı sebze, 1 kâse yoğurt, salata, 1 dilim kepekli ekmek yada
         3 köfte büyüklüğünde et, salata, 1 kâse yoğurt

ara : meyve, yarım çay bardağı leblebi

akşam : sabahkinin aynısı

ara: 1 su bardağı süt sekersiz

sabah ve akşam menüleri için alternatif değişimler:

sabah: sekersiz çay, 1 yumurta, 2 ince dilim ekmek, 1 kibrit kutusu peynir
akşam : 1 kâse yoğurt, 3 köfte veya benzeri, salata, 4 kaşık pilav yada makarna

2 yorum:

  1. yeni hobinle bol bol eğlenirsin ve yemek aklına gelmez. çok güzel yapmışsın kendine bir uğraş bulmakla. listen de harika olmuş. sporunu ve suyu da aksatmazsan dondurma gibi eriyeceksin.

    YanıtlaSil
  2. evet yaa acaip oyalanacağım bunun sayesinde :)
    menüyü ben de beğendim hem sağlıklı görünüyor hem de yapması kolay.. diyetisyen de etkili bir menü olduğunu söylemiş. bakalım inşallah hız verir biraz. bu ay sadece 2.5 kg verebildim de.. :)

    YanıtlaSil