5 Temmuz 2010 Pazartesi

GERgin

Dün Murat'la sahilde epey yürüdük fakat sıcakta yürüyünce sucuk gibi oldum, güneş battıktan sonra biraz esmeye başladı da Allahtan... yoksa hiç duramazdım. Zaten henüz kendime gelemedim, sabah çok zor uyandım. Bir de uyandımki sesim çıkmıyor. Şimdi biraz biraz açıldı sesim, karga gibi ötüyorum işte :) 

Bugün epeydir giymediğim, daha doğrusu en son geçen yaz giydiğim bir capri pantolonumu giydim. Gayet bollanmış. Beli meli, bacakları heryeri bol, beline kemer takıp çuval gibi sıktırdım :) Öyle olunca pantolon biraz daha havaya kalkıp daralır gibi oluyor, tabi yine de epey bir bolluk söz konusu... Ama inadına giydim :) Üstümdekiler bollaşınca benim ufaldığım daha iyi anlaşılır belki :P

Dün dolaşırken tesadüfen bir büyük beden mağazası gördüm, girip birkaç t-shirt denedim. Birkaç t-shirt'ün kolları çok kısaydı, dedimki ben kısa kollu giymiyorum kollarım fazla tombul olduğu için. Kadın da tuhaf bakışlarını kollarıma dikerek, moralimi sıfırlayan bombayı patlattı: "Hııı evet siz kilo mu verdiniz? Zayıflayınca gerdirmeyi filan düşünüyor musunuz?" 

O an cidden yıkıldım. O kadar mı gevşek gördü beni ya :) halbuki taş gibi hatunum tamam kollarım biraz löbürdek ama hepsi o yani... Ne diyeceğimi şaşırdım zaten. Kuyruğu dik tutucaz ya, "Henüz spor yapmıyorum, spor yapınca sarkma olmaz sanırım, o zaman gerdirmeye de gerek kalmaz!" dedim, uzatmaya hazırlandığı muhabbetini ve laflarını ağzına tıkıverdim. Daha birşey diyemedi ama diyeceğini demişti zaten. Bütün akşam aklıma takıldı. Murat da benle kafa buluyor hala... "Hanfendi gerdirecek misiniz?" diyip duruyor. Yok kardeşim gerdirmicemmm, seni gericemmm mi deseydim acaba?. Ah keşke! Bir de tutup 2 tane t-shirt aldım o salak kadından!

Fakat işin kötü tarafı, ben kollarıma zaten takık olduğum ve önceden de kol gerdirme ameliyatlarını araştırdığım, hatta videolarına kadar izlediğim için. Konuyu ciddi ciddi düşünmeye başladım. Sanırım biraz daha araştıracağım. Belki cidden yaptırırım. :)(

1 yorum:

  1. canım keşke almasaydın o tişörtleri. terbiyesiz kadın resmen keyfini kaçırmak istemiş. benim de eşim yanımdayken gelip saçlarınız çok güzel diyen kızlar oluyor. çok eskiden de birisi gelip hamilemisiniz dedi. çok tuhaf. neden insanlar gelip bana bişey deme gereği hissediyor. şahsen ben olsam çekinirim aksi bir tepki almaktan yahut birini kırmaktan incitmekten. ama herkes bu kadar düşünme kapasitesine sahip olamıyor.

    bu arada sen neden spor yapmıyorsun. yürüyüş de spor sayılır. mutlaka spor yaparak zayıfla. sonradan olmaz. şimdiden alış. sonradan yaparım sarkmalar geçer diye düşünme. zayıflarken mutlaka yap. proteini de alki aslardan kayıp olmasın. spor ve protein ikilisi kasları güçlendirir. eğer kas kaybedersek sarkma gibi durumlar olur. vücut deforme olur. bizi zinde gösteren kaslardır.

    YanıtlaSil