29 Temmuz 2010 Perşembe

İsveç diyeti - 2. Gün

Diyetin 2. günü işler tersine döndü. Bu sefer öğlen çok az yediğim için ve önceki akşamdan beri de aç olduğum için, gün epey zor geçti. 2. günün tek iyi yanı akşam yemeğiydi: Et + Salata + 1 meyve. Gerçekten doydum ve akşam aklıma hiç yemek gelmedi, hiç aranmadım. :)

Sanırım bu düzene alışmaya başladım. Bakalım 6. günün sonunda skor ve dayanma durumum ne olacak. Ona göre karar vereceğim 13'e devam edip etmemeye. Aslında tartılmayacaktım ama dayanamadım hergün tartılıyorum. Sonuç fena değil. Aşırı değil ama biraz iniş var. :) 

8 yorum:

  1. merakla bekliyorum bakalim sonuc ne olacak evet 6.gunude atlatinmi gerisi kolay yanlis hatirlamiyorsam 7.gunun aksami yemek yoktu.ama o gune kadar duzene aliscak oldugun icin o gun sorun olmuyor denemis bir kisi olarak bence o gun evde durma disari cik cunku karnin cok acikmasada insanin kafasinda hep birseyler yeme istegi olusuyor tamamen piskolojik

    YanıtlaSil
  2. evet kesinlikle haklısın. evdeyken sapıtıyorum, ama dışardayken ya da oyalanırken pek aklıma gelmiyor yemek.. hem de sıcak olduğu için sokaklarda dolaşırken daha çok su içiyorum iyi oluyor :) ilk günün kabusundan su an uyanmıs durumdayım cok sükür :) biraz daha alıştım... ben de merakla bekliyorum insallah işkenceyi çektigime değer :)

    YanıtlaSil
  3. insallah yaaa bazen keske bizde yesek yesek kilo almasak diyorum ama bu imkansiz sanirim ben bu diyeti kisin yapmistim daha rahat oluyor gunlerde kisa ya. himm aklima gelmisken troid bezlerin nasil calisiyor hic baktirdinmi benim hic calismiyordu o yuzden kilo yapmis vucut bu kadar simdi yeni yeni calismaya basldi bakalim artik neler olcak

    YanıtlaSil
  4. bende hipotiroid değil de haşimato tiroidi denen şeyden var... 2 ay once cıktı... 1 ay sonra tekrar kontrole gidicem bakacaklar ne olduguna.. simdilik ilac kullanmıyorum...

    YanıtlaSil
  5. benim haddim değil tabii ama keşke hiç yapmasan...keşke hiç metabolizmanın düzeniyle oynamasan... ne hissettiğini biliyorum aslında...ne kadar büyük bişi yaptığını ve sürecin zaman zaman yavaşlayacağını göremediğin yerdesin...üretimdeki karşılığı işletme körlüğü bunun...şöyle basit bir örnek vermek istiyorum...ben seni takip etmeye başladığımda sen 130ların başında ya da 120lerin sonundaydın ben de 110lerın ilk yarısındaydım muhtemelen...şimdi sen 110'ların ilk yarısına doğru gidiyorsun ama hızlı ama yavaş...ve bende 120ye yakınım artık... farkı ve yaptıklarını gör lütfen...tartıdaki rakama takılma...varsın yavaş gitsin aşağıya gittikten sonra ne önemi var... bu tarz diyetler vücudu çok yoruyor ve kilo direncini artırıyor...yaptım ordan biliyorum...sen vücudundan ilkokula giden bir çocuğu çıkarmışken neden bir süredir karamsarsın anlamıyorum...merhaba bile demeden bır bı bır konuştum ama umarım tarzım sert gelmez niyetim kötü değil çünkü... sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. aslında haklısın söylediklerine tamamen katılıyorum, ben de her zaman bunu savunmuşumdur ama aslında tartıda gördüklerimden cok kendimde gördügüm değişikler daha cok mutlu ediyor beni.. bir süredir tartıda iniş var ama ben hala şişim. o yüzden kafayı taktım sanırım... insan bazen böyle mucize!? diyetlerden medet umuyor işte... bir de sanırım açlık duygusu hariç fiziksel olarak zorlanmıyor olduğumdan pişman olmadım başladığıma. yani kendimi iyi hissediyorum şimdilik ama 6 gün mü 13 gün mü yapsam diye gidip geliyor düsüncelerim hep...tek bildigim bir daha asla bu isveç diyetini yapmayacagım :) başladık bari 6'yı tamamlayayım da yolumdan dönmüş olmayayım düsüncesindeyim sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. aslında şu aşamada ne yapman gerektiğini kendin de bal gibi biliyorsun onu hayata adapte etmek zoruna gidiyor bence...bunun yerine hazır listeler kullanarak kolayına kaçıyorsun...madem kendinde gördüğün değişiklikler mutlu ediyor seni vücut en büyük değişikliği sporla gösterir...tartı değişmez ama o 5 kilo verilmiş gibi hissettirir...senin için tam zamanı derim ben... haa...o kadar biliyorsun madem sen yapsana da diyebilirsin...neden yapmıyorum...bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  8. ben neden yapmadığımı biliyorum :) çünkü tembelim :) ruhum şişko

    YanıtlaSil