19 Temmuz 2010 Pazartesi

5. Ayın Sonucu

Bu; gecikmiş bir aylık skor bildirimidir. :)

Bu ay epey yavaş ve az miktarda kilo verebildim. Ama kabahat ne bünyemde ne de başka birşeyde. Tamamen bende. Çünkü ben bu ay "epey" rahat bir diyet yaptım. Kaçamaklar boldu. Yine spor yok. Bende spor ruhu yok anacım. Her sefer söz veriyorum kendime ama bir türlü başlayamıyorum spora. Sadece haftasonları filan dışarda koştururken yürüdüklerim var. Ama Allah için onlarda da epey yürüyorum. Spor sayılabilir biraz. :)

Son 1 aylık rehavetten kurtulup Eylül'e kadar kilo verişime hız vermeye kararlıyım. Bu kadar dinlenme yeter. :) Hatta inanmazsınız bugün öğlen yemeğinde haşlanmış karnıbahar yedim! Çok duygulandınız eminim :P Daha önce de yazmıştım sanırım Eylül'de, en azından 1. ya da 2. haftasında 110 kiloyu görmeye kararlıyım. 

Gelelim sadede; bu ay verdiğim miktar sadece 2.6kg. 

5 ayda toplam 28.1 kg oldu. Allah bin bereket versin, hiç yoktan iyidir! :)

5 yorum:

  1. bence super bes ayda 28 kilo ayda yaklasik 5 kilo yapar...keske bende senin gibi verebilsem...

    YanıtlaSil
  2. şimdi senin bloguna baktım, ama senin kilon epey azmış ne güzel :) kilo fazla olunca daha çok veriliyor ama benim kadar kilo veren nice 60'lıklar 70'likler de görmedim değil yani... :) gerçekten istiyorsan başarabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir skor. 5 ayda 25 olsa daha güzel olurmuş. sarkmaların ve kas kaybının az olması için yavaşca vücudu alışırarak ona zaman tanıyarak vermek en güzeli. son ay daha sağlıklı gitmişsin. tebrikler kilo veriminin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. tebrıkler, 4 ayda 20 kılo hedefım, dıyetısyene gıttın mı bu surecte yada gıdıyormusun, yenı okuyorum, yazdıysan gorememıs olabılırım, byss

    YanıtlaSil
  5. tşk ederim. ben artık diyetisyene ihtiyaç duymuyorum açıkçası. Yıllarca gittim, gitmediğim diyetisyen kalmadı fakat sonuç hep hüsran oldu. Kendim daha iyi yapıyorum bunu anladım. Ve de ben menülere, listelere bağlı olmaktan çok rahatsız oluyorum. Tamamen kendi içimden geldiği gibi ve gayet sağlıklı şekilde diyet yapıyorum. Hatta diyet bile denemez, dikkat ediyorum diyebiliriz. Çünkü diyet denince akla hep tatsız tuzsuz yemekler ve küçücük porsiyonlar gelir ama benimkiler epey lezzetli oluyor genelde :) çok rahat bir diyetle ve hafif bir yürüyüşle 4 ayda 20 kiloyu rahatlıkla vereceğine eminim. Azmin bol olsun! :)

    YanıtlaSil