30 Temmuz 2010 Cuma

İsveç diyeti - 3. Gün

3. gün de iyi geçti. Akşam yemeğinde salata olması epey iyi oluyor. Salatayı bolca yiyorum, o da midemi dolduruyor. :) Şu sıralar, midem dolu olsun da ne olursa olsun modundayım. Yeterki az guruldasın. :) Menü dışına çıkmadım. Kendimi kötü ya da halsiz de hissetmiyorum. Genel bir halsizlik (ya da tembellik mi desem) var ama o zaten her zamanki halim, rejimden dolayı ekstra bir durum yok. :)

Haftasonunun haftaiçine göre daha zor geçeceğini düşünüyorum, evde durup yememek daha zor. O yüzden kendimi dışarılara atmalıyım.... Belki yarın çok sevgili arkadaşım Huriş, eşi Gökhan ve kermit Mustafa ile Belgrad ormanına pikniğe gideceğiz. Ama zaten yarın menümde et var. Et ve salata ile bu badireyi de atlatmayı planlıyorum. Huriş bu mesajımı okuyorsan etleri "sotele" (anladın sen oni)... Bir aksilik çıkıp plan bozulmaz umarım. Aaa hatta şahane bir fikrim var! Aldığım günden beri kullanılamadan boynu bükük bir kenarda duran ipimi de götüreyim belki ip atlarım Belgrad ormanında. Ne fantezi ama! Yolunuzda düşer de ormanda ip atlayan bi tonton görürseniz, bilinki o benim. :)

1 yorum:

  1. ayy bu hafta sonlarini hic sorma zaten bende ne guzel zar zor 2.700gr vermistim sadece bir kac gundur dikkat etmiyorum hoppp kilolar geri gelmis aman yaa biktim valla..

    YanıtlaSil