12 Haziran 2010 Cumartesi

Naappsam napsam?

Günlerdir ne bir yazı yazabiliyorum ne de yediklerimi yayınlıyorum. Yoğun bir hafta geçirdim ve eve gelince de bilgisayarı görmek bile gelmiyor içimden... Sanırım temmuz başına kadar da hayatım böyle çalkantılı olacak. Birkaç hafta boyunca hergün yediklerimi yazmaya fırsatım olmayabilir ama fırsat buldukça yazarım, mesela bugün. 

Ayın 17'sinde yani tam 5 gün sonra 4. ayım bitiyor. Bakalım o gün tartıda ne göreceğim? Bir süredir kilo vermemde yavaşlama olduğunu hissediyorum. Önceden inceldiğimi hissederdim şimdi hiç öyle hissetmiyorum, bilakis şişmanlamış gibi hissediyorum, ama aslında öyle birşey de yok. Psikolojik tamamen. Hatta birkaç gündür bu kilo verme işine nasıl hız kazandırsam diye düşünüp duruyorum ama tabi spor yapmak işime gelmediği için bu hep en son ihtimal olarak yer alıyor listemde :)

Atkins rejimine çok sıcak bakmasam da hızlı kilo kaybı sağlaması cazip kılıyor, sürekli gel-git halinde düşüncelerim. Bu sabah protein ağırlıklı bir kahvaltı yaptım ama sonradan cayar gibi oldum. Karbonhidrat alımını 20 grama indirmek benim için kâbus gibi birşey. Atkins'de meyve yasak, karbonhidrat içeren herşey yasak, yani sadece çok az salata ya da sebze yiyerek 20gr. karbonhidrat ihtiyacını doldurmuş oluyorsunuz zaten. Bu da pek işime gelmiyor. Canım hep salata ve meyve yemek istiyor. Seviyorum napimmmm 

Sanırım bir süre daha bünyemle inatlaşıp normal düzenimde devam edicem. Bu ay sonuna kadar 120'leri deviremezsem o zaman gözü karartıp Atkins diyeti yapabilirim.

1 yorum:

  1. yapma bence atkins filan. dengeli ve sağlıklı beslen. o tür diyetlere prim verme canım. başarıcaksın. kendini boş yere zora sokma. ben başardıysam sen de başarabilirsin. hem troidim var hem oburum düşün yani. vücuduna zarar veren tek tip beslenmelerden uzak dur.

    YanıtlaSil