9 Mayıs 2014 Cuma

1. yıl güncellemesi

Evetttt gelelim 1. yıl kilo güncellememizeee...

Kelimeleri o kadar uzattığıma bakmayın, aslında "şok, şok" gibi bir durum yok. Kağnı hızında devam ediyor kilo verişim. :)

Amaaaaaaa, artık 90'larla vedalaşıp 80'lere merhaba dedim.

Bu sabah itibariyle kilom 89,4.  Hedefim 75. Ama başarabilecek miyim bilmiyorum. Endişelenmiyor değilim...

İstatistiksel bir öncesi sonrası yaparsak:

1 yıl öncesi

Boy: 1.73
Kilo: 146
Ayakkabı no: 40-41
Beden üst: 56-58
Beden alt: 58-60
VKİ (BMI): 48,78

1 yıl sonrası 

Boy: 1.73  - uzar diye umdum ama uzamadı :(
Kilo: 89,4
Ayakkabı no: 39-40
Beden üst: 46
Beden alt: 44
VKİ (BMI): 29,87

Buna göre, op öncesi morbid obezken artık obez bile değil, fazla kiloluyum. Ama psikolojik olarak hala kendimi çok şişman görüyorum. Beden algısının değişmesi en zor kısmıymış gerçekten. Bir gün "vay ne kadar ufaldım" diye düşünürken, başka bir gün "Allahım ne kadar şişmanım, bu muydu olup olacağı, bu kadar mı?" diyorum. İyice tırlattım...

Neyse buna da çok şükür, devamı da gelsin inşallahhhhhhhhhhh! Darısı isteyen herkesin başına...

3 yorum: