27 Mayıs 2014 Salı

Yaz mevsiminden nefret ediyorum

Oldum olası yaz mevsiminden hep nefret etmişimdir, çünkü sıcağa tahammülüm çok çok az. Birçok şişman insan için yaz mevsimi kabustur. Sıcak, terlemek, denize girerken utanmak (hatta belki hiç girememek), yazlık kıyafetlerle kış kadar iyi kamufle olamamak, kıyafet bulamamak vs. liste uzar gider.

Hayatımda ilk defa, bu yazın gelişine seviniyordum. Hatta ameliyattan sonra sürekli üşüdüğüm için, bu yaz eskisi kadar çok bunalmayacağımı hissediyorum, Mayıs sonu geldi, insanlar askılıları giymeye başladı ben hala üşüyorum desem yalan olmaz. Ama doğrudan güneş ışığı almaktan hep nefret ettim ve edeceğim. Yaşasın gölge... 

Velhasıl, konuyu bağlayacağım nokta şudur ki; ilk kez üstüme göre kıyafetleri rahatça bulabildiğim ve bunalmayacağım bir yaz geçirecekken, acı gerçek yüzüme tokat gibi çarptı. Eskiden çoook şişman olan kollarım şu an sönmüş birer balon gibiler, bıngıl bıngıl oldular ve ben bu kollarla hiçbir istediğimi giyemiyorum. Tüm yazlık bluzlar kısa kollu. Tam birşey beğeniyorum bakıyorum kollar kısacık. Her zaman da dirseğe ya da dirsek üstüne kadar uzun birşey bulamıyorum. Napıcam ben yaaa? Kafaya iyice taktım kollarımı.

Sürekli internetten kol germe ameliyatlarını izliyorum, sitelerden okuyorum ama kafam çok karışık. Bazı kol germe ameliyatı fotoğraflarında sonuçlar çok başarılı. Bazıları ise eskisine göre tamam toparlanmış falan ama yamuk yumuk kollar olmuş. Bilen, yaptıran varsa nolur bana yardımcı olsun. Özellikle şu sorularıma cevap verin,  yalvarıyorum size:   :) 

- Kol germe ameliyatı nasıl bir süreç? Ağrı, sancı, hastanede yatış, sonrasında günlük işlere, kendi ihtiyaçlarını karşılamaya dönüş süresi ?

- Kollar kaymak gibi dümdüz oluyor mu? Yoksa benim gördüklerim gibi orası şiş burası dar gibi tuhaf bir şekle mi geldi? Bunda sarkıklık derecesinin bir etkisi var mıdır? 

- Kollarınızdaki dikiş izlerinin ameliyattan sonraki farklı evrelerde görünümünde değişiklik oldu mu? 

- Varsa bana fotoğraflarını gönderir misiniz?

- Hangi doktora yaptırdınız? Doktorunuz bu ameliyatta deneyimli mi?

- Ne kadara mal oldu? 

- Pişman mısınız? 



Bunun dışında bir de gıdımda büzüşme ve sarkma var. Bunu belki ameliyatsız kotarabilirim diye umuyorum. Bu konuda da önerilere açığım. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder