17 Mayıs 2010 Pazartesi

3. ayın sonucu

Bim bam boooooooooooooom çok şükür dostlarrrrrrr benim de artıkkk bir rekorum varrrrrrrr... Evet bugün itibariyle 3 ayı doldurmuş bulunmaktayım. Sabah tartıldım gözlerime inanamadım, indim bekleyip tekrar tartıldım. Ve sonra tekrar :) 3 kez tartılınca emin olabildim ancak. Çünkü haftasonu gayet iştahlı idim, biraz da muzur şeyler yedim. Bünyem tamamen durmuş gibi hissediyordum, onun verdiği moral bozukluğu da vardı. Ama meğerse arada bir yemek iyi gelirmiş :) bünye kendine gelirmiş böylece görmüş olduk. Üzerine de hız kazandırmak için bugün ve yarın 2 günlük protein diyetini de patlattım mı tamamdır.  Cumartesi günü de epey yürüdüm, alışveriş temposunda yaklaşık 8 saat kadar :) ayaklarıma kara sular indi desem  yalan olmaz.

Gelelim sadede, 17 Şubatta 146 ile başladığım bu yolculukta şu an tam 21.1 kiloyu (daha önce 20kg vermiştim 3 ayda, sene 1998'di.) vermiş bulunmaktayım. Bu sabahki kilom 124.9 

Oh beee! valla çok rahatladım, anlatamam... 120'leri de yarıladım! Süper süperrrr, bu bana şimdi daha da büyük bir güç verdi. Dedim ya iştahım artmıştı bu aralar. Boğazıma sahip çıkmam için süper bir gaz oldu :)

Eylül'e kadar 110 kg olmak istiyorum ama bilmiyorum başarabilir miyim :)  

Cuma günü bazı kan testleri yaptırdım. Sonuçları gelince onları da yazarım. Merakla bekliyorum, inşallah herşey normal çıkar. 

2 yorum:

  1. çok sevindim arkadaşım.bende son 2 aydır 1 gr veremedim.napcam bilmiyorum:((

    YanıtlaSil
  2. canım o zaman sen de acilen dr.a gitmelisin. tiroid sorunun ya da pcos olabilir... çözümünü bulasınki zayıflayasın... bir de doğru diyeti yaptığından emin olmalısın tabi, moralini bozma :)

    YanıtlaSil