4 Mayıs 2010 Salı

Gururluyum, Mutluyum!

Yazmadan edemedim çünkü bu benim için çok ayrı bir anlam taşıyor. Resmen tarihî bir an :) 146 kilo civarındayken "ay ne güzelmiş ben bunun içine kesin girerim, aa hem de indirimde pek ucuz, denemeden alayım" diyerek geçen sene almış bulunduğum fakat eve geldiğimde içine değil girmek, bacağımın yarısından yukarı çıkaramadığım kot pantolon sonunda olduuuuuuuuuuu!!! 

Az önce dayanamadım denedim. 2 hafta önce hala fermuar kapanmıyor, düğme ile ilik yaklaşamıyordu bile. İçimden bir ses git dene dedi ve ta taaaaaaa :) valla kapandı billa kapandı :) Hem de gayet rahat kapandı ama bacakların üst kısmı biraz yapıştı :) 2 kilo sonra o da rahatlar.. Yani Mayıs ayı bitmeden kreasyonuma katılan yeni bir pantolonum olacak. :) Kilo verme süresince her bir kıyafet ayrı önem taşıyor çünkü sürekli ölçüler değiştiği için bir önceki hafta tam olan, bir sonraki hafta bollaşıp berbat görünebiliyor. 

17 Şubat'ta startı verdiğimde, 135 olsam bu kota kesin girerim diyordum. Hatta blogumun ilk yazısında şöyle yazmışım:
İlk hedefim 135 kiloya düşmek ve dolapta bekleyen kotun içine girmek. Sonrası da 120'leri görmek olacak sanırım. Ama daha o aşamaya çok var şimdiden düşünmemekte fayda var. Yolum daha uzun ne de olsa :)

Ama çok iyimsermişim. Nerdeyse 20 kg vermeliymişim bu kot için. Gururluyum, mutluyum. Keyfime diyecek yok :)))))

4 yorum:

  1. tebrikler canım. daha iylerini de hakediyorsun. azmin hiç bitmesin. kilo veriminin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürlerr :) sen ve senin gibi başaranlardan feyz alıyoruzzz :)

    YanıtlaSil
  3. tebrikler sumru.. çokk sevindim çok.. sen istedikten sonra, kim tutar seni, di mi ya!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. darısı diğer hedeflerin başına, herkesin, hepimizin :)

    YanıtlaSil