22 Mayıs 2010 Cumartesi

Son havadisler

2 gündür müthiş bir koşturmaca içindeyim, pek evde de durmadım, o yüzden menülerimi de yazamadım. Dün haşimato için dr'a gittim ama gittiğime gideceğime pişman oldum. Tekrar araştırıp doğru düzgün bir yer bulacağım. Yine bu koşuşturma yüzünden pek düzenli de beslenemedim. Ama çok sakıncalı birşey de yemedim, sadece az sayıda öğün ve az miktarda yemek (hatta atıştırmak da diyebiliriz).  Az sonra içeceğim 1 duble rakı ve birkaç kalamar hariç sakıncalı birşey yok :P

O kadarcık da olsun di mi yaa. En son yılbaşı gecesi 1 kadeh içmiştim. Zaten çok meraklı değilim alkole.
Pazartesiden sonra toparlarım, haftaiçi düzenim hiç şaşmıyor çok şükür. Ama bu hafta kiloda azalma da beklemiyorum işin doğrusu. İçimden bir ses öyle diyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder