4 Mayıs 2010 Salı

Heyyy Wassup

Geçen haftaki anlamlandıramadığım iştahtan sonra bu hafta daha sakinim. :) Allahım ben neden iştahsız, acıkmayan, tabağında yemek bırakan bir insan değilim. Biraz bile olsam razıyım yaaa, fazlasında gözüm yok. Yarın yine tartı günü. Ne çabuk geldi bu hafta tartı günü anlamadım. Fazla bir beklentim yok bu hafta ama bakalım. 17 Mayıs'ta dolu dolu 3 ay olacak. Bakalım kaç kilo tamamlamış olacağım. Ama genel resme baktığımda, beklediğimden çoook çok daha iyi gitti kilolar.

Bana bugüne kadar en çok kiloyu verdiren doktor bile 3 ayda 20 kg. verdirebilmişti zaten, sene 1998'de. Yani ben çoook genç ve tazeyken. O nedenle şu an bu verdiğim miktarla kendi rekorumu egale etmiş olacağım sanırım. : )

Kilo grafiğine bir de her ayın 17’sinde tartılıp yazacağım bir tablo daha ekleyeceğim. : ) Her açıdan bakalım olaya di mi ama?

Bu haftaki menüme bol miktarda meyve eklemeyi düşünüyorum. 2 gündür gribim. Hapşırmaktan ve burnumu silmekten bir hal oldum. Palyaço burun oldum bennnn. Hapşuuuuuuuuuuu u u u

Bana şans dileyin dostlar, yarın tartı yüzüme gülmeli : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder