19 Nisan 2010 Pazartesi

2. ayın sonucu

Bu yazıyı aslında 17 Nisan Cumartesi günü yazmalıydım ama şimdi aklıma geldi. :) 17 Nisan'da rejimimin 2. ayı da doldu. 2 ayın skoru 14 kg. Aradan cımbızla çekilecek birkaç "iştahlı" gün hariç genelde epey kolay geçti 2 ayım. Darısı diğer aylara inşallah :)

Nisan sonuna kadar 129'u, yılsonuna kadar 99'u görür müyüm acaba?

Bugün internetten ısmarladığım ip de geldi. Akşam yürüyüşten sonra denemesini yapacağım karanlık kuytu bir köşede... Bakalım atlayabilecek miyim? CLA'yı bıraktığımdan beri karaciğerimde en ufak bir ağrı yok. Çok iyiyim. Sadece kolumda ağrı var o da kireçlenmeden sanırım. Hareket ettirince epey ağrıyor. Ama spor yapa yapa düzelirmiş. Havalar ısınmaya başladı ama ben hala kendimi yeterince incelmiş hissetmiyorum. Üstüme mont, kaban vs. almadan çıkınca çıplak gibi hissediyorum. Ne de olsa onlar güzel örtüyordu. :P

6 yorum:

  1. 2 ay için 14 kilo güzel sonuç...kolay geçen iki ay ise en güzel... yol uzun...sabır lazım...

    YanıtlaSil
  2. evet çok iyi geçti 2 ayım. inşallah diğerleri de fazla zorlamaz :) tşk ederim.

    YanıtlaSil
  3. harikasın canım. 2 ayda süper bir iş çıkarmışsın. kilo veriminin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. sağol canım :) sizleri örnek alıyoruz efemm...

    YanıtlaSil
  5. heyyy süpersin sumru, bu sene kilolara elveda dicez hemde kökten :) buarada artık güncelleniyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. :))) evetttt sonunda ben de güncelim :) Bu sene hayatımızın dönüm noktası olsun evet... içim kıpır kıpır pek bir iyiyim bu aralar :)

    YanıtlaSil