12 Nisan 2010 Pazartesi

Hoşçakal CLA

Birkaç haftadır karaciğerimde olduğunu tahmin ettiğim bir ağrıyla boğuşuyorum. Cumartesi, pazar CLA içmeyi unuttum, bir de baktımki ağrım mağrım kalmamış. Belki yok yere günahını alıyorum eski dostum CLA'nın ama sanki karaciğerim kaldırmıyor gibi geliyor. O yüzden bırakma kararı aldım. Bugün CLA'sız 3. gün. Gayet iyiyim. Ağrım yok denecek kadar aza indi. Allah bozmasın. Maaaaaaaşşaallahhh :)

Bugün Callanetics yapmayı denedim ama acaip zor. Şimdilik beni aşar. Belki ara ara birkaç hareketini yaparım çünkü kasları çok rahatlattığı bir gerçek. Masaj etkisi yaratıyor. :) Ama bu hezimetin üzerine tabiki çok gaza gelerek kendimi sokaklara attım, 40 dakika hızlı tempo yürüyüş yaptım sitenin içinde. Yine tebrik ettim kendimi! Kondisyonum eskiye göre çok iyi, 2 ay önce resmen ayaklarımı yerde sürüklüyor gibi hissediyordum. 17 Nisan'da 2 ay bitecek. Bakalım 2 ayın skoru ne olacak... Merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder