1 Nisan 2010 Perşembe

Kürsun

Internette o site bu site kurcalarken, kaplıcalara bakmaya karar verdim. Sonra aklıma geldi evime yakın Tuzla Termal var, onun sitesine girdim, baktım baktım ve şunu buldum. Bu akşam içmeye başlıyorum, etkilerini bildiririm :) 
Ayrıca benim gibi merak edenler için; Tuzla Termal'deki termal havuzlardan faydalanmanın 1.5 saati 15TL imiş ve 20 litre su alma hakkı da kazanıyormuşsunuz (bonusu yani). 20 litre su da verdikleri için bana uygun göründü çünkü 10 litrelik şişesi zaten 10TL. Bu durumda suda 1,5 saat  şifa bulup, üstüne de 20 litre suyumu alıp gitmek daha mantıklı değil mi? :)



Tuzla İçmeleri Zengin Mineralli Şifalı  Doğal Maden Suyu KÜRSUN un yüzyıllardır bilinen şifa özelliği;
- Kan şekerini düşürür,
- Böbrek taşını düşürür,
- Kolesterolü düşürür,
- Mide hastalıklarına iyi gelir,hazmı kolaylaştırır,
- Kabızlık giderir,bağırsak parazitlerini düşürür,
- Şişmanlık sorunlarını çözer,
- Cildi güzelleştirir,canlılık verir.
- Bunun için ,KÜR şeklindeki uygulamayı yapın.



İÇME KÜRÜ


1. GÜN: 2 lt (16 Bardak )
2. GÜN: 3 lt (25 Bardak )
3. GÜN: 2,5 lt (21 Bardak ) içilmelidir.
Diğer günler de asgari 21 bardak içilerek devam edilmelidir. İçme, sindirme ve boşaltmada zorluk çekmeyenler şifalı sudan sınırsız içilebilir.
3 Günlük Kür:Mide-Bağırsak kurtları, böbrek taşı ve kumu, idrar yolları iltihabı için
7 Günlük Kür:Safra kesesi, sürekli bağırsak tembelliği, düşük ve yüksek şeker, GUD, fizyolojik kısırlık, barsak parazitleri (kıl kurdu, tenya, asris, oksiyur vs. için)
21 Günlük Kur:Kan metabolizması (kan yağları vs.), karaciğer bozukluğu ve yağlanması, cilt döküntüsü, yaralar ve ciltte bozukluk, astım ve alerji, sinir sistemi, bunalım için uygundur. İçme kürü yılda en az bir veya iki defa, bünyesi taş veya kum yapanlar 3 ayda bir, karaciğer ve kan metabolizmasını düzenli tutmak isteyenler ve şekeri olanlar ise aydabir asgari 3 günlük kür programını uygulamalıdırlar.



* Tuzla İçmelerinin Zengin Mineralli Şifalı Doğal Maden Suyu KÜRSUN sağlıklı bir yaşam için vücudumuzun ihtiyacı olan mineralleri sağlar.

 Bu maksatla ; Çoçuk ,genç,yaşlı,sporcu,hamile bayanlar başta olmak üzere,kısaca herkesin günde 0,5 -1 litre mineral suyu yemeklerden önce ve gün içersinde içmelerinde yarar vardır.
Kolay içim için,içine bir dilim limon atın ve limon sıkın,ayran yapın.
*Çorbalarda,yemeklerde,hamur işlerinde kullanarak,
Daha lezzetli ve mineralce zengin yemekler yaparsınız.
Bunun yanında,şifa özelliğinden de istifade edersiniz.

NOT: Çay ve tatlılarda kullanmayınız.

1 yorum: