16 Nisan 2010 Cuma

Planlarda değişiklik

Bugün işten 15:00'de çıktık. Erken paydos... İstanbul'da Ralli mi ne varmış, yollar kapalı olacak diye erken gönderdiler bizi. Gerçi benim için farketmiyor zaten 10 dakikada evdeyim :)
Eve geldim, bir film koyduk izlemeye başladık. "Adını sen koy". Film Eskişehir'de geçiyor. Ben de 1 haftadır bir tatil krizindeyimki sormayın. Yazın tatile gidemeyeceğim muhtemelen ama günübirlik yerleri, piknik yerlerini vs. araştırdım durdum bütün hafta. Filmi de izleyince, Eskişehir'in o yeşil güzel görüntülerine hasta oldum :) Bir de porsuk çayının orda dolaşıyorlardı, çok kıskandım. Birden bana estiler, Murat'ı da kandırdım, gitmeye karar verdik :) Hemen internetten tren biletlerini de aldık, bu gece gidiyoruuuuuz :)))  Sabah 04:00'te trenden inicez, akşam da tekrar binip dönücez. Günübirlik yani. Ama çok büyük değişiklik olacak ve pek bir mutlu oldum :)
Sanırım ben bu aralar çok daraldımmmmmmmmm. İnşallah iyi geçer.. Çekebilirsem bol bol fotoğraf çekerim, dönünce buraya da eklerim :) Bu ani gezi planı yüzünden bu haftasonu yapmayı planladığım spor-protein diyeti kombinasyonu da 1 haftalık bir rötar yapacak mecburen. Olsun buna değer :) Önümüzdeki  hafta yaparımmm. 
Umarım hava yarın da bugünkü kadar güzel olurrrrr. Beni özleyin anacımmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder