23 Nisan 2010 Cuma

Bugün 23 Nisan, Neşe Doluyor İnsan :)

Harika bir 23 Nisan günü, hava mis gibi... Gerçi ben evdeyim ama olsun, evin tüm camlarını açtım bahar havası alıyor, bir yandan da ev işlerini yapıyorum. Evimde vakit geçirmeyi çok seviyorum. :) Bir de şu sitenin içinde çığlık atıp sürekli küfreden uyuz çocuklar ve yandaki ilköğretim okulundan sabahtan beri gelen tören, şarkı, türkü sesleri olmasaydı dadundan yenmeyeceğdi ama napalım buna da şükür. Haftasonu evde olmayacağım o yüzden bugünün tadını çıkarıyorum. Rejimin 9. haftası da fevkaladenin fevkinde geçti. Eskişehir'den sonra bir daha kaçamak da yapmadım. Bu hafta pazartesiden beri yürüyüş de yapamadım, yoksa salı mıydı? Unuttum...Ama 3-4 gün oldu yani. Bu akşam çıkıp yürüyeyim, hamlamadan bu tembelliğe bir son vermek lazım. Bu hafta güzel kilo verdim diye yelkenleri suya indirmemeliyim :) Zaten yürümeseydim bu kadar miktarı zor verirdim...

Evet yaa bak yazdıkça kızdım kendime. Kendime cezamdır: Bugün 1 saat yürünecek!!! Üstüne de dumble'lar ile kol ve bel çalışılacakkkk!!!

Akşama karalahana çorbası var. Hafif bir akşam yemeği olacak yani. Resimlerini ve tarifini de light tarifler bölümüne bu gece yüklerim.

Bugün bir de daralttırmam gereken pantolonları seçip, terziye götürmeliyim... püff, işte bu gerçekten içimden gelmiyor. Zaten terzinin pantolonlarımı katledeceğini düşünüyorum. Neyse 1 tane ile başlayalım, beğenirsem bakarız artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder