4 Nisan 2010 Pazar

Pazar keyfi


Bugün hastayım, karnım ağrıyor, evde kalıp bütün gün dinlenmeye karar verdim. Okumam gereken kitaplar, izlemem gereken filmler var. Keyifli ve sakin bir gün geçireceğim inşallah. Dün bir Formsante dergisi aldım, ekinde bir fitness dvd'si vermiş. Üstünde “Hayalindeki vücuda 12 dakikada kavuş” yazıyor. Bakalım onu da merak ediyorum, izleyeceğim inşallah bugün :) Bugün aslında ailemi görmeye gidecektim ama o kadar halsizimki, evden çıkasım yok. Yarın gideceğim, o yüzden yarınki menümü ancak Salı günü yazacağım. Takip edenlerin bilgisine sunarım :)

Kürsun sayesinde sürekli deniz yutmuş gibi geziniyorum… İçmeyi düşünenlerin bilgisine: tadı deniz suyuna benziyor, tuzlu tuzlu tuhaf birşey ama sanki içtikçe daha az yadırgar oldum bu tadı. Dün akşam yemeği saatinde dışarıdaydım ve 1 porsiyoncuk döner yedim. Hiç de pişman değilim gayet güzeldi : )  Tek pişmanlığım yanında yediğim 2 kaşık pilavdı, ama onu da 1 dilim ekmek yerine sayalım, duymamış olalım, kapatalım bu mevzuyu istirham ederim ;)

Hala spor işkence gibi geliyor, hiç hevesim yok yahu. Napsam bilmiyorum? Zevkle yapabileceğim tek spor dans etmek :P Hıı bir de squash var, 1 kere oynamıştım ve çok zevk almıştım ama işte oynayacak adam yok hem de acemiyim : ) 40 fırın ekmek yemem lazım daha… (tabiki tahıl ekmeğii!!)

Önümüzdeki yaz için planlarım var ama… Haftada 2 günü mesaiden sonra okuldaki spor salonunda spor yapmayı, 2 gün oturduğum sitede yürüyüş yapmayı ve hergün evdeki dumblelar ve pilates lastiği ile çalışmayı planlıyorum. Yazın sporu erteleyecek bahaneler de yok:

Hava soğuk değil

Hava yağmurlu değil

Okuldaki spor salonu kalabalık değil

Artık popomu kaldıramayacak kadar şişman da olmayacağım bu yaz : )


Yani kaçarı yok, spor yapacağım…

2 yorum:

  1. sporsuz hiç bişey olmuyor , kesinlikle tamamlayacı unsur oluyor rejimin..

    YanıtlaSil
  2. yorumların için çok teşekkür ederim :) evet spor işi iyiden iyiye kafama yatmaya başladı... bu hafta 2 kere yürüyüşe çıktım, bir de callanetics yapmayı düşünüyorum, arada bir leslie yapıyorum vs. yavaş yavaş arttırmayı düşünüyorum, kilom azaldıkça sporu arttırıcam :) şekillenmek için de çok önemli...

    YanıtlaSil