16 Nisan 2010 Cuma

Bu aralar...

Dünkü aktivitelerim şöyle: 

  • İş çıkışı 30 dakika yürüyüş
  • Akşam yemeği sonrası 40 dakika daha yürüyüş, üstüne 30 dakika dumble ile bölgesel egzersizler.
Bu haftasonunu çok aktif-dinamik bir insan olarak geçirmeyi planlıyorum. Cumartesi günü yapabildiğim kadar yürüyüş yapmayı düşünüyorum. "Yeter" dediğim noktaya kadar gün boyu birkaç seans şeklinde yürüyeceğim. :)
Bu haftasonu sporumuzdan maksimum verim alabilmek için de protein ağırlıklı bir beslenme düzeni uygulayacağım. Bünyeyi biraz sarsıp uyandırma vaktidir. Sanki kilo verişim yavaşlıyor gibime geliyor. Son haftanın skoru 700 gram, her ne kadar "buna da şükür" desem de, yine de canımı sıktı. Başkası verse, "ne güzel işte vermişsin" derim ama bu ben olunca kendimi suçlamaya başlıyorum. Nerede yanlış yaptım diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Aysonuna tam 2 hafta var. Benim bu 2 haftayı çok iyi değerlendirip şu 130'lardan kurtulmam ve 20'li rakamları görmem şarttttttt! Rejime başlayalı yarın tam 2 takvim ayı olacak. 14 kilo gitti. Ama bir o kadar daha giderse ben kendimi ancak iyi hissetmeye başlayacağım sanırım. Doğumgünüm 4 Aralık'ta ikili rakamları görmüş olur muyum acaba? Ruh halim pek dalgalı, bir an çok neşeli ve umutluyum, bir an bakıyorum tüm umudumu yitirmiş, kara kara düşünüyorum. Belki bu ayı iyi değerlendirip 20'lere gerçekten inebilirsem, o zaman motive olurum. En azından bir süre beni götürür :P

Dün gittigidiyor.com'dan sayaçlı ip ısmarladım. Herhalde haftabaşı gelir. Çocukken süper ip atlardım ama en az 17-18 yıldır ip atlamadım :) acaba becerebilecek miyim? Daha da önemlisi, ben bu ipi nerede atlayacağım? Evde atlasam alt komşuya yazık, sokakta atlasam bana yazık, maskara olurum... Napsam napsammmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder