10 Nisan 2010 Cumartesi

Okuma Bayramı


Bugün yeğenim Diloş'un okuma bayramı vardı. Bizim prenses çok tatlıydı :) Hayvanlar alemi oyununda fil kılığındaydı, ingilizce olarak filleri tanıttı. Yeğenim diye söylemiyorum ama en güzel de o konuştu valla hıhhh! :) Tütüsünü giyip bale yaptı, folklör oynadı ve koroda şarkı söyledi. Çok komikti çocuklar, hepsi birbirinden minnoş... Sonra da biraz alışveriş yaptım ve 30 dk kadar da yürüyüş ve eve geldim :) 

Dayanamadım tartıldım bugün, fena değil, iyi iyi maşallah :) Haftaiçi tartılmamayı bir başarabilsem çarşamba günleri tartıldığımda daha hoş olacak ama bazen dayanamıyorum işte :) 

Bu hafta birkaç kez daha yürüyüş yaptım ama 30 dakikadan uzun süremiyor, yoruluyorum. Kürsun'um da bitmek üzere, bir şişe daha alıp almamakta kararsızım. Eserse alırım :)

Bu hafta bir de yoğun tavsiye üzerine Callanetics’in kitabını ve videolarını indirdim internetten. Kitabını okumaya başladım ama henüz sonunu getiremedim fırsat bulup. Bu akşam bitirmeyi ve yarın videoyuyla birlikte denemeyi düşünüyorum. Bir de Perşembe gününden beri, sevgili arkadaşım sibocan’ın bana gösterdiği hareketleri yapıyorum hergün dumble’larım ile. Kaslarımın çalıştığını gerçekten hissettim ve zevk de aldım.

Benim evde boy aynası yok. Bugün dışarıda dolaşırken her bulduğum ayna, vitrin, kapı camı vs.’de kendimi inceledim  : )) Epey incelmiş göründüm kendi gözüme… Bugüne kadar pek fark hissetmiyordum ama bugün biraz süzülmüş gördüm kendimi allah için. İyi iyi.. Tam gaz devam ediyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder