14 Mart 2010 Pazar

Ayağım ve ben

Dün 1 saatlik bir yürüyüş yaptım. Kendimi eskisine göre oldukça enerjik buldum, takdir ettim :) Bir de alışverişe gittim, o da oldukça yordu :) Eve geldiğimde her yerim ağrıyordu… Fakat bu sabah uyandığımda acısı çıktı. Sağ topuğumun üzerine basamıyorum. Ayağımda, tıp dilinde plantar faciitis, halk dilinde topuk dikeni olarak geçen hastalık mevcut. Yaklaşık 5-6 yıldır çekiyorum. 2 sene önce doktora gittim ama doktor da kesin bir çözüm üretemedi. Buz masajı, birkaç hareket, bir de tabanlık verdi.

Tabanlığı bir süre kullandım, sonra bıraktım. Bugün tabanlıklarımı bulup tekrar kullanmaya başlayacağım çünkü bu ayakla hiç hareket edemiyorum.
Doktorum ameliyatın da bu hastalığa kesin çözüm olmadığını söyledi. O bölgeye enjekte ettikleri kortizon bir süre sonra zarar veriyormuş ayağa, ve en başa dönüyormuş her şey.
Ben zaten biliyorum, bu işin tek çözümü şu kilolardan bir an evvel kurtulmak. Kilo veren kişiler topuk dikeninden tamamen kurtulduklarını söylüyorlar… Şimdiye kadar verdiğim 7 kilo sayesinde sol ayağımda yeni yeni baş göstermeye çalışırken, şimdi ağrısı geçti.. Darısı sağ ayağımın başına :)

Bugün temizlik günü. Evde temizlik yaparken de kalori harcarım değil mi? :) Halim kalırsa belki akşam Leslie’ye takılırım…

2 yorum:

  1. slm canım ben de sz deyim;)ordan bloguna ulaştım..ben de ve annem de de var topuk dikeni hakikaten bu kiloların da etkisiyle tabi ki fena ağrı yapıooo:(
    yukarıda okuduklarımın hepsi doğru sana katılıyorum..ama en son bi yerde görüp fazla araştırmadığım bişey var..lazerle topuklara uygulanıyor sanırım..eğer sen bişey bulabilirsen bana da iletirsin canım..sz den spark_b olarak beni bulabilrsin..başarılar diliyorum sana..görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin :) o lazer uygulamasını ben de duydum, nişantaşında bir yer, ama yaklaşık 1 ay gibi bir süre ile hergün gelmeniz gerekiyor dediler ve de saat 15.00'e kadar acıklarmıs ama ben calısıyorum, istanbul anadolu yakasındayım ve isten cıkıp hergun böyle birsey yapmam mümkün degil :) Bazı doktorlar da kandırmaca olduğunu söyluyorlar, kime inanacagımı sasırdım, cok ızdırabım var. sz'den bulucam az sonra seni :)

    YanıtlaSil