28 Mart 2010 Pazar

Haftalık rapor :)

Salı aksamı L-Carnitine’imin gelişini kutlamak için, 1 kaşık içip üstüne yürüyüşe cıktım :P Sonra sitenin icindeki aletlerde iki hareket yapayım dedim, demez olaydım… Airwalker'ın ayakları fazla oynaklaşmış, üstüne cıkmak için ilk adımı atmam ile iki seksen geriye doğru düşmem bir oldu.. düşerken de tam arkamda bulunan demire başımı çarptım ve birkaç yerimi kolumu bacağımı filan çarptım :) Ertesi gün baktım sol ayak bileğimin yanı acıyor, şişmiş...Hala da acıyor :(

Ben her spor yapmaya çalıstığımda başıma bir musibet geliyor, anladım ben anladım :) allah bana mesaj veriyor, spor yapma diye :) Benim neyime yetmiyor düz yolda yürümek ya da Leslie...Ki zaten Leslie’yi de ancak 1 mil yapabiliyorum, ŞİMDİLİK.

Bu hafta bir de hastalandım, ateş, karın ağrısı vs., 3 gün paso yattım. Karpuz gibi… Nerdeyse 1 haftadır antibiyotik kullanıyorum, çok halsizdim, menülerimi yazmak bile içimden gelmedi…

Bugün internette yine formülleri, zayıflama önerilerini filan okurken bir reçete elime geçti. Bu aynı zamanda selahattin dönmez’in tarifi diye biliyorum. Tarif şöyle:

2 elma dörde bölünecek (çekirdekleri ve kabuklarıyla)
2 limon dörde bölünecek (çekirdekleri ve kabuklarıyla)
1 tatlı kaşığı karanfil
1 çubuk tarçın
1 tatlı kaşığı tane karabiber (ben toz kullandım evde o vardı)
3 lt. su

Bunların hepsini, elmalar yumuşayıncaya kadar kaynatıyorsunuz… Sonra süzüp, suyunu günde 2 bardak ister sıcak ister soğuk içiyorsunuz. Bu formülün faydası yenilen yemeklerin vücutta hızlı parçalanmasını sağlaması ve metabolizmayı hızlandırması.

Bugün hazırladım, 1. bardağı içtim bile, gayet güzeldi, biraz ekşi ama kokusu mis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder