19 Mart 2010 Cuma

Bu sefer de burnum ve ben

Dünkü müthiş! yürüyüşümden sonra eve geldiğimde ense kökümde bir uyuşma vardı, üstünde durmadım, gece tv izlerken sızmış kalmışım koltukta... Sabah uyandığımda gördümki burnum kanamış. :(

Bu yaşıma kadar hiç kanamayan burun, bugün kanamış... Ama allah için ben de kendimi cidden zorladım dün yürürken, bir daha asla böyle zorlamayacağım. Burun kanamazsa, beyin kanaması olabiliyor tansiyon yükseldiğinde. Ne kadar tehlikeli!!! Çok kızdım şimdi kendime....

Zaten uzmanlar hep diyor, spor sizi nefes nefese bırakıyorsa, yanlış yapıyorsunuzdur. Ben de dün ağzımı kapatamadım valla yürürken, köpek gibi dilim dışardaydı :P

Şu kiloların zararını daha yeni idrak etmem de herşeyin üstüne tüy dikiyor... Benim aklım nerdeymiş bunca senedir? İlla biryerlerimde arıza çıkınca mı farketmeliydim.. Hay kafama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder