17 Mart 2010 Çarşamba

Flaş flaş... İLK AYIN SONUCU !

Bugün 1. ay bitti ve ben sabah yataktan kalkar kalkmaz tartı başındaydım. :) Hiç kilo veremeyeceğimden korkuyordum ama korkulan olmadı ve 1.2 kg vermişim bu hafta! Allahım sana şükürler olsun :) İlk ayın toplam skoru: 8.2 kg. Allah bin bereket versin :)))  Kısa ayın (şubat 28 çekiyor biliyorsunuz) kârı!

Bu hafta kaderdaşlarımla yarış başlattık. Haftalık yarışımız bugün başlıyor. Bu arada dün internetten Ultimate L-carnitine ısmarladım. Haftasonuna kadar gelirse, haftasonu yürüyüşten önce içeceğim, bakalım işe yarayacak mı? Ben yarayacağına inanıyorum, kullananlar da öyle diyor...

Cumartesiden beri hiç spor yapamadım, ayağım hala ağrıyor. 2 gündür tabanlık kullanmaya başladım tekrar. Ama o da alışana kadar acıtıyor. Bu akşam evde yapabildiğim kadar Leslie yapacağım. Şimdilik bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder