20 Mart 2010 Cumartesi

Tontişler alışverişte

Bugün çok güzel ama bir o kadar da yorucu bir gündü. Sabah erkenden ablama gittim, kahvaltı ettik, sonra beraber dışarı çıktık. Epey zamandır ikimiz yanlız (çocuklar olmadan) bir şeyler yapmamıştık, hoş oldu yani : )

Bol bol gezdik, alışveriş yaptık, bilumum “şişkocular’a” (büyük beden mağazalarına benim taktığım isim) gidip birkaç parça kıyafet aldık. Sonra karnımız acıktı, Palladium’da Saray Muhallebicisi'ne gittik ve ben yine bir sınavdan geçtim : ) öyle de bir yere oturmuşuzki, ben tam döner’e ve tatlı dolabına, hıımm bir de tekerlek gibi bir su böreğine karşı oturmuşum, gözüm gitti geldi gitti geldi ama kendime mukayyet oldum. :P Paşa paşa tavuk suyuna çorbamı söyledim, biraz da ablamın salatasından otlandım. Hepsi bu : ) Saray muhallebisi, döner vs. yemeden oradan ayrıldık… Şaka bir yana, aslında canım da pek istemedi. Hep bunlar yüzünden bu hale geldim, şişmanladım diye geçirdim birkaç kez… ve inanılmaz ama işe yaradı! Düşmanımla karşılaşmış gibi hissettim… Çorbamı öyle keyifli içtimki anlatamam : )
Ödül olarak da kendime bir kitap aldım: Tek Şişman Beyniniz - Düşünce gücüyle zayıflama.  Yazar: Yasemin Soysal

Bu akşam okumaya başlayacağım, bitirince yorumlarımı yazarım : )

İstanbul’a bahar resmen geldi… Harika bir hava vardı, bütün gün mont bile giymeden gezdim. Rejime başlamadan öncekinden daha iyi bir yürüme performansım var. Ne öldüm bittim, ne de terledim… Eve gelince ayaklarımın ağrıdığını hissettim ama olsun, hoşuma gitti :) Bahar benim mevsimim :)  Yazı – Kışı hiç sevmiyorum.

Bu arada bugün sigarasız 2.5 ay bitti. O konuda kendimle ayrıca gurur duyuyorum. Sigarayı hiç aramıyorum, bu işi bu kadar kolay kotaracağım hiç aklıma gelmezdi. Darısı tüm tiryakilerin başına…

2 yorum:

  1. çok imreniyorum senin bu kararli haline! (ozellikle de sigarada ben kurtulamaddigim icin). demek sen epey iradeli insanmışsın arada sumrucum... sadece karar vermen gerekiyormuş. haydi bakalim, guzel olacak bu yolun sonu! ama kendine dikkat et, kontrole falan git arada bir...

    YanıtlaSil
  2. mucuuxxx inşallah canım... evet bir ara kan testleri filan yaptırmam iyi olacak...

    YanıtlaSil