9 Mart 2010 Salı

Diyete ek olarak neler yaptım / nelerden medet umdum :)

Tekrar merhaba..

Geçen hafta bir hevesle yazdım yazdım ve noldu? hooop hepsi silindi.. ben de kızdım yazmadım o günden beri :) Artık işimi garantiye aldım, once word’e yazıyorum :)
Yarın itibariyle rejime başlayalı 3 hafta olacak. Şu an görünen skor 7 kg. Hiç fena değil, aferin bana :)
Neler yedim kısmına daha sonra bir ara değineceğim fakat şimdi diyet harici neler yaptım / yapıyorum kısmına gelmek istiyorum:
• Bol miktarda su içiyorum,

• Günde 2-3 fincan yeşil çay, 1-2 fincan da farklı bitki çayları içiyorum,

• Evde pilates lastiğimle özellikle kollarımı inceltmeye yönelik hareketler yapıyorum. Dumble’larla da aynı şekilde. Fakat sol kolumda aylardır sürmekte olan ağrı nedeniyle sol kola fazla yüklenemiyorum.

• Sabahları aç karnına Elma-Krom haplarından içiyorum. Benim kilomdakilerin günde 2 tane sabah akşam içmeleri söyleniyor fakat ben 1 taneyi yeterli görüyorum. Fazla da yüklenmek istemiyorum açıkçası, uzun dönem etkileri meçhul. Ama faydasını yeni yeni görmeye başladım. Hapı içer içmek bir fayda sağlayacağını sananlar boşuna beklemesinler :) En az 1 hafta 10 gün kullanımdan sonra farkediyorsunuzki iştahınız eskisi gibi açık değil ve tatlı krizlerine girmiyorsunuz. Zaten benim de bu haptan beklentim buydu. Öyle yağ yakmasını, zayıflatmasını filan beklemiyordum. Yani amacına hizmet etti.. Güzel!

• Öğlen yemeğinden yarım saat once 1 adet CLA içiyorum. Bu hap sayesinde geçtiğimiz yıllarda oldukça iyi, ve “yağdan” kilo kaybetmiştim. Ayrıca bir faydası da kaçamak yaptığınızda kilo almanızı engelliyor olması :) Ha bu demek değilki kaçamak yapıyorum, kesinlikle yapmadım :) günahımı almayınız…

• Haftasonları açık havada yürüyüş yapıyorum. Oturduğum sitenin içinde de şu sahillere, bağ bahçe yerlere belediyenin koyduğu spor aletlerinden var. Biraz da onlara bindim. :) Airwalker filan falan…

• E-bay’den ısmarladığım Neckline slimmer geldi. Her akşam kullanıyorum, fakat tabiki henüz bir faydası yok. Kullanırken gülümseyin yazıyor :) Ben de öyle yapıyorum, hatta kahkaha atıyorum, duyanlar kafayı yediğimi zannediyor :P

• Hergün kahvaltıda maydonoz yiyorum, akşam yemeklerinde de salataya katıyorum. Ben zaten maydonoz'a bayılırım. Ödem atılmasını sağladığı gibi, kendisi aynı zamanda bir kalsiyum, potasyum, C vitamini ve A vitamini deposu. Ayrıca bol miktarda Demir içeriyor, bu da bildiğim kadarıyla yağ yakımına yardımcı olması demek. Herkese tavsiye ederim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

3 yorum:

  1. İlaç Kullanmakla çok büyük hata yapıyorsun. Lütfen bırak onları... Çok rica ediyorum! Aynı sürede yeterli egzersiz ve dengeli beslenmeyle de aynı kiloları verebilirsin...Demet / www.sismanifesto.com

    YanıtlaSil
  2. Evet haklı olabilirsin. Ben de zaten tam güvenmiyorum, ileride acısı çıkacakmış gibi geliyor. Ama CLA konusunda hiç olumsuz birşey duymadım. Sen zayıflarken hiçbir destekleyici kullanmadın mı? Valla benim gözüm korkuyor, sanki desteklemezsem veremezmişim gibi.. :)( Blogumu ziyaret ettiğin için de ayrıca teşekkürler :) her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  3. Greetings, I beliеѵe youг ѕite coulԁ be having broωѕer
    compatibility isѕues. Whenеver I take a loοk at
    your web ѕite in Safaгі, it looks fine but ωhen opening in
    Internet Εxρlorer, it has ѕome ovеrlappіng
    issues. I mеrely wanted to provіde yоu with a quiсk heads up!
    Besіԁes that, greаt blog!


    my homepage www.admiretoday.com
    Also see my web page - betting games

    YanıtlaSil