15 Mart 2010 Pazartesi

Cheesecake ile ilk sınavım


Dün Ayşocuğumun doğumgünü olduğu için bugün akşamüstü ofiste doğumgünü kutlaması yaptık kızlarla. Karşımda duran cheesecake'lere, pastalara hiç yüz vermedim, hıh! Şekersiz çayımı içtim oturdum.



 
Karşımızda pastalar, benim zayıflama işimden konuştuk. Oldukça tuhaf oldu :) Görünümleri gayet güzeldi ama benim canım gerçekten çekmedi. Hedefe çok kitlendim… Ölmek var dönmek yok. Bugün spor yapacaktım tabanlıklarımı bulsaydım ama yer yarıldı içine girdiler, hiçbir yerde bulamıyorum. Ayağımın ağrısı aynen devam…

Bu akşam evi tekrar baştan aşağı arayacağım, yarın akşam bekle beni Leslieeeeeee :)

1 yorum:

  1. sayende tüm cheese cake dilimleri (5 kişi için toplam 3 dilimcikti zaten)yarım yarım kaldılar....biz de birkaç çatal ile yetiindik yani. neyse arkadaşımız zayıflasın da biz de yemeyiz artık.

    YanıtlaSil