12 Mart 2010 Cuma

Leslie ile yürüyelim, zayıflayalım !!!

Leslie ile şu kadar km. yürüdüm, Leslie ile böyle yaptım gibi yazıları ilk okuduğumda bu Leslie'nin bir köpek olduğunu sanmıştım. Ne kadar ayıp etmişim. Senden özür dilerim Leslie! Ben seni nasıl ıskalamışım, bugüne kadar nasıl duymamışım şaşırdım. :)

Belki bilenleriniz vardır ama bilmeyenler için dosyaların rapid linklerini buraya yüklüyorum. 6 parça .rar dosyası. Hepsini aynı dizine indirin, sonra ilk dosyayı extract etmeniz yeterli, videoyu tek bir parça haline getirecektir.

Henüz yapmadım ama bu akşam derhal başlıyorum, çünkü videoyu izleyip resmen bayıldım! Hareketler gayet kolay görünüyor...Eminim yapması o kadar kolay değildir ama en azından basit hareketlerle de kasların çalışacağını görmüş olduk. Ve de karda, kışta, soğukta ya da yürüyecek yeri olmadığı için spor yapamayan herkesin imdadına yetişecek cinsten bir aktivite bu :) 45 dakika süren bu video ile tamı tamına 4.8 km. yol yürümüş kadar kalori yakmış oluyorsunuz. Şahane değil mi?

Artık benim de spor yapmamak için bahanem kalmayacak. :) Çok motive gördüm kendimi...

Bunu keşfetmemi sağlayan kader arkadaşım Firuze için de ayrı bir alkış rica ediyorum :) Çok teşekkürler!

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder